رفع مشکل لود یا باز نشدن گوگل، پلاس، جی میل Gmail در مرورگر گوگل کروم google chrome
پیش فیلتر رافع ـ فروش پیش فیلتر گریز از مرکز رافع RAFEA
فروش پیش فیلتر رافع - پیش فیلتر گریز از مرکز رافع RAFEA

google chrome

راه حل اينه كه تاريخ و ساعت كامپيوترتون رو تنظيم كنيد و مطابق ساعت رسمي كشور باشه.

 

هميــــــــــــــــــن

 

به هشداری که بر روی صفحه مرورگرتان است دقت کنید، این اخطار چیست؟

!The server’s security certificate is not yet valid
…You attempted to reach www.google.com, but the server presented a certificate th

در ادامه هشدار، نوشته هایی از ساعت و زمان می بینید، در واقع سرور و مرورگر گوگل نمی توانند داده ها را در بین خود تبادل کنند و از شما درخواست می گردد که  تاریخ سیستم را به میلادی و همچنین ساعت را  به وقت محلی ، دقیق تنظیم نمایید درغیر اینصورت گواهی امنیتی تایید نمیگردد و نوع درخواست شما نامشخص از اینکه درخواستی صحیح است یا تهاجمی تلقی شده و تا زمانی که امنیت و صحت اطلاعات به درستی به مرورگر و سرور نرسد هشدار امنیتی برقرار می ماند.

حتما پس از تنظیم زمان سیستم به میلادی، کش و کوکی مربوط به صفحه گوگل را با فشردن کلیدهای ctrl+F5  زمانی که در صفحه هستید پاک کنید و یکبار سیستم را ریستارت نمایید.

 

اگر همیشه بعد از هربار خاموش روشن کردن ساعت و تاریخ سیستم شما بهم میخوره و عوض میشه میتونه دلیلی بجز حمله ویروسی هم داشته باشه.

چند ساله که باتری بایاس که روی مادربرد کامپیوترتون هست رو عوض نکردید؟؟

معمولا این باتری ها باید 3 ولت باشن.میتونید اون رو خارج کنید و با دستگاههای اهم متر ولت سنح چک کنید. به احتمال بسیار زیاد مشکل شما با تعویض این باتری رفع خواهد شد.

باز نشدن گوگل و جی میل در مرور گر کروم


نظرات شما عزیزان:

نسرین
ساعت9:52---19 شهريور 1394
سلام من در جیمیل وقتی میخام پروفایلمو باز کنم شروع به لود کردن میکنه و بعد چند ثانیه این ارور رو this page cant be displayed میده .الان چند مدته اینجوری شده و اصلا نمیتونم به پیجم برم
پاسخ: سلام با کامپیوتر یا موبایل؟ با چه سرعت کانکت؟ کم سرعت یا پر سرعت؟ چه مدته؟


لیلی....
ساعت21:16---18 ارديبهشت 1394
همش میگه اتصال داده رو چک کنید چیکار کنم؟؟؟؟
پاسخ:اتصال داده يعني اينتزنت شما احتمالا قطع شده . و ارتباطي به اين موضوع نداره


لیلی....
ساعت21:15---18 ارديبهشت 1394
همش میگه اتصال داده رو چک کنید چیکار کنم؟؟؟؟

reza
ساعت20:26---15 آذر 1393
دمممممممممممت گرررررررم .

ابوالفضل
ساعت13:04---8 آذر 1393
با سلام

من برنامه گوگل پلاسو نصب کردم ولی موقع اجرا پیغام میده اتصال داده رو چک کنید و وارد نمیشه من از wifa استفاده میکنم
پاسخ:آیا سایت های دیگه رو باز میکنه؟؟:


ابوالفضل
ساعت13:03---8 آذر 1393
با سلام
من برنامه گوگل پلاسو نصب کردم ولی موقع اجرا پیغام میده اتصال داده رو چک کنید و وارد نمیشه من از wifa استفاده میکنم


sanaz
ساعت15:37---22 آبان 1393
very good

mersana
ساعت20:15---4 مهر 1393
salam man dorost karadam am baz ham rah nioftad
پاسخ:من پس از بازكردن جي ميلم با اين روش به خودم مجوز دادم كه براي استفاده دوستان اين مطلب رو در سايت منتشر كنم. بيشتر دقت كنيد شايد اشتباهي صورت گرفته و يا باتري مادربورد شما مشكل دارد يا تنظيمات خودكار ساعت كامپيوتر مشكلي ايجاد كرده.


محمدسلیمانی
ساعت19:14---1 شهريور 1393
سلام این عملیاتی رو که گفتید انجام دادم اما گوگل پلاس رو باز نمیکنه روی چندتا دیگه سیستم هم انجام دادم فایده نداشت به نظر شما مشکل از کجاست؟
ممنون و تشکرات
پاسخ: هم خودم هم خیلی از مراجعه کننده ها امتحان کردیم و انجام شد لطفا دقت کنید که ساعت am pm و روز میلادی و ماه صحیح باشند . بعد از ریست کردن کامپیوتر ببینید تاریخ و ساعت دوباره اشتباه نمی شوند!!!


سید
ساعت9:18---18 مرداد 1393
دمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتتتتتتتتتت گرم

محمد
ساعت12:34---28 تير 1393
آقا واقعا دمت گرم کارم را افتاد
پاسخ:خواهش مي شود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محسن
آخرین مطالب