اشکال رایج بین مردم درباره دعاها-- تهمت به حضرت علی و سایر ائمه علیهم السلام
پیش فیلتر رافع ـ فروش پیش فیلتر گریز از مرکز رافع RAFEA
فروش پیش فیلتر رافع - پیش فیلتر گریز از مرکز رافع RAFEA

سلام

خیلی جاها می شنوم که گفته میشه حضرت علی علیه السلام در دعای کمیل یا دعاهای دیگر به گناه اعتراف کرده و از خدا در خواست بخشش کرده. یا میگن حضرت علی علیه السلام برای گناهانش از خدا طلب بخشش داره.

این افراد بزرگترین تهمت رو به حضرت علی علیه السلام میزنن.

چراکه این دعاها مال حضرت علی علیه السلام نیست.منظورم اینه که حضرت علی علیه السلام در مناجات هاش با خدا این دعا رو نمی خونده.

او این دعا (کمیل) رو به کمیل یاد داد تا ایشون به ما یاد بده که ای شیعیان وقتی خواستید با خدا مناجات کید این دعا رو بخونید.و ایشون خودشون اصلا گناهی نداشتن که بخوان از خدا طلب عفو و بخشش کنن. لذا مضامین دعای کمیل موضوع مناجات های شخصی ایشان با خدا نیست.


نظرات شما عزیزان:

سرمدی
ساعت15:31---2 بهمن 1392
مهندس من معمولا سعی می کنم تا مباحث اعتقادی رو تو وبلاگ نذارم تا بعدا دربارش جنجال ایجاد نشه این کار واقعا کار سختی چون آدم باید در این زمینه ها اطلاعاتش خیلی کامل باشه که اگر احیانا کسی راجع به اون موضوع دچار شک و تردید شد و سوالی پرسید آدم تو تنگنا قرار نگیره ویک موقع دچار انحراف یا ترویج چیزی نشه!!!!!من با مطلبتون مخالفتی ندارم ولی حتما در این زمینه اطلاعات کافی دارید که رو وبلاگ گذاشتیدش و عواقبشم سنجیدید.یکبار این اتفاق تو وبلاگ ما افتاد ، یکی از دوستان مطلبی رو گذاشته بود که بحث درباره اون موضوع خیلی داغ شد طوری که من واقعا از حرفاشون(کامنت های دوستان )چیزی نمی فهمیدم.
پاسخ:مطلبی رو که نوشتم جزو اصول و اعتقادات اولیه ماهاست و کسی راجع بهش شک و تردیدی نداره. ولی باز هم اگر کسی توضیح بیشتری خواست تمام سعی خودم رو می کنم که متقاعدش کنم. هدفم از قرار دادن این پست فقط زدن یک تلنگر بود که اشتباه نکنیم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محسن
آخرین مطالب