پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول
پیش فیلتر رافع ـ فروش پیش فیلتر گریز از مرکز رافع RAFEA
فروش پیش فیلتر رافع - پیش فیلتر گریز از مرکز رافع RAFEA

رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه و آله و سلم فرمودند:
هرکس بشارت ماه ربیع الاول را به من بدهد من هم بشارت بهشت را به او می دهم
حلول ماه ربیع الاول بر همه مسلمین خصوصاً شما دوستان گلم مبارک باد

 



نظرات شما عزیزان:

سرمدی
ساعت18:13---22 دی 1392
جناب آقای مهندس بر شما هم مبارک

میشه بگید شما مهندسی چی خوندید؟

راستی توی موزیلا سرچتون کردم پیدا نشدید تا این که گوگل شما رو کشف کرد حالا متوجه شدید که چرا امار بازدید لوکس بلاگا پایینه؟!

من رو شناختید؟؟
پاسخ:سلام. بله کاملا. ولی اسمتون با ایمیلتون فرق داره. نیاز به سرچ که نبود. آدرس وبلاگ رو که نوشته بودم. من مهندسی مکانیک خوندم. ولی در کل امکانات لوکس بلاگ بد هم نیست.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محسن
آخرین مطالب