هدف از ایجاد این وبلاگ
پیش فیلتر رافع ـ فروش پیش فیلتر گریز از مرکز رافع RAFEA
فروش پیش فیلتر رافع - پیش فیلتر گریز از مرکز رافع RAFEA

 با سلام به همگی دوستان

قصد دارم در این وبلاگ مطالبی را راجع به آن چیزهایی قرار بدهم که شاید کمتر به آن ها توجه شده باشد. درست است ناگفته ها. مطالبی که در عین حالی که حجم کمی دارند اما دریایی از معرفت را جلوی روی انسان باز می کنند.



نظرات شما عزیزان:

عارف
ساعت4:46---15 فروردين 1390
[گل][گل][گل] بســــــــــــــــــم رب الـــشــــــــهـــــــدا [گل][گل][گل]



....:::::::: [گل][گل][گل]::::::::::....

کاش از دلبر نشانی داشتیم

بر سر کویش مکانی داشتیم

از برای مهدی صاحب الزمان

کاش در دل جمکرانی داشتیم

....:::::::: [گل][گل][گل]::::::::::....

سلام دوست گرامی!

به مناسبت نام گذاری سال 90 به سال جهاد اقتصادی من قصد دارم طی سلسله مطالبی در مورد جنگ نرم در اقتصاد این مطلب را باز کنم و بتوانیم زوایای این مطلب را بشناسیم

در مطالب اولیه با عنوان جنگ نرم و اقتصاد این مطلب را در زوایای مختلف بررسی می کنیم وسپس راهکارهای مقابله با آن را بررسی می کنیم

امیدوارم با انتقادها و نظرات شما بتوانم مطالب بهتر و کاملتری ارائه کنم

در ضمن اگر با تبادل لینک موافق هستید می توانید من را با عنوان « جـــنــگ نــرم و ولايــــت » لینک کنید و به من بگویید شما را با چه عنوانی لینک کنم

در پناه حق باشید [گل][گل][گل] ...


پاسخ:سلام لطفا ایمیل خود را برای من بفرستید


علی
ساعت1:35---15 فروردين 1390
منتظر هستیم ببینیم چی می خواید بگید
پاسخ:انشاء الله به زودی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 15 فروردين 1385برچسب:هدف , مطالب , ناگفته ها , حجم کم, دریای معرفت , انسان,
ارسال توسط محسن
آخرین مطالب