دانلود نرم افزار REFPROP
پیش فیلتر رافع ـ فروش پیش فیلتر گریز از مرکز رافع RAFEA
فروش پیش فیلتر رافع - پیش فیلتر گریز از مرکز رافع RAFEA

 

دانلود نرم افزار REFPROP

 

برای لینک دانلود روی ادرس زیر کلیک کنید

 

http://uupload.ir/view/g23g_nist_refprop.rar

 

نحوه استفاده :

2 کار باید انجام بدید.

کار اول :فولدری که از حالت زیپ درامده را در درایو C program X86 . یعنی شما در پروگرام X86 فولدری به اسم مینی رفپراپ خواهید داشت.

کار دوم کل محتویات پوشه را انتخاب و کپی کنید. جایی که فایل متلب از شما مسیر ذخیره را پرسیده، paste کنید. تاکید می کنم محتویات پوشه را و نه خود پوشه مینی رفپراپ را. حالا اگر طبق دستور refpropm خطوط برنامه نویسی را بنویسید عملیات مورد نظر انجام خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

شرافت
ساعت13:38---20 آذر 1400
من دقیقا همین کارو کردم ولی تو متلب کد رو ک ران میکنم ارور undifind رو میده

محتشمی
ساعت21:48---16 اسفند 1399
سلام
Refpropm رو دانلود کردم وبا متلب لینک کردم موقع ران کردن خطا میدهلطفا جواب بدین
پاسخ:2 کار باید انجام بدید. کار اول :فولدری که از حالت زیپ درامده را در درایو C program X86 . یعنی شما در پروگرام X86 فولدری به اسم مینی رفپراپ خواهید داشت. کار دوم کل محتویات پوشه را انتخاب و کپی کنید. جایی که فایل متلب از شما مسیر ذخیره را پرسیده، paste کنید. تاکید می کنم محتویات پوشه را و نه خود پوشه مینی رفپراپ را. حالا اگر طبق دستور refpropm خطوط برنامه نویسی را بنویسید عملیات مورد نظر انجام خواهد شد.


رسول
ساعت18:26---24 ارديبهشت 1399
این نرم افزار به لایسنس نیاز نداره؟
پاسخ:سلام برای نصب این نسخه قبلا نیازی نداشته. اما برای کوپل کردنش با متلب باید طبق دستور العملی خاص کار بشه.


امیر
ساعت8:15---14 آبان 1398
دمتون گرم عاااالی
پاسخ:خواهش میکنم


hedye
ساعت19:06---9 مرداد 1398

سلام من ارور دارم و نصب نمیشه مت ارورم میگه که قبلا از ورزن قبلی استفاده کردید در حالی که من ورژنهای قبل رو ان اینیستال کردم
پاسخ:با نرم افزارهایی سعی کنید تمتم باقیمانده نصب از رجیتری رو هم حذف کنید. یکیش regcleaner هست.اگر نشد مجددا اطلاع بدید.



مهدی
ساعت21:36---22 اسفند 1397
خوب بود. ممنون
پاسخ:متشکرم


مهدی رضا
ساعت16:47---19 بهمن 1396
عالی بود. ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محسن
آخرین مطالب