رؤيت صورت حساب و قبض تلفن ثابت خوزستان
پیش فیلتر رافع ـ فروش پیش فیلتر گریز از مرکز رافع RAFEA
فروش پیش فیلتر رافع - پیش فیلتر گریز از مرکز رافع RAFEA

مشاهده قبض تلفن ثابت مخابرات استان خوزستان 

مشاهده قبض تلفن ثابت

 

سامانه اطلاع رسانی و پرداخت قبوض استان خوزستان

 

 

 

رویت صورت حساب (کلیک)

پرداخت قبوض به روز و دوره (کلیک)

 رؤیت صورتحساب (کلیک)

 قبض تجمیعی (کلیک)

 

روی عبارت مورد نظر کلیک کنید

 

 


نظرات شما عزیزان:

علی اکرمی
ساعت13:59---3 آبان 1400
قبض رو پرداخت کردم برج دو ولی از سیستم کم نشده و بعد درخواست جابجایی خطم رو داشتم ولی نتیجه نگرفتم
از مرکز مورد نظر هم استعلام گرفتم و پرداخت انجام شده ولی از مبلغ کم نشده
پاسخ:احتمالا دیر پرداخت کردید.اگر مهلت پرداخت قبض سر اومده باشه بهتره که پرداختش نکنید . چون در قبض بعدی بازهم به صورت بدهی ظاهر میشه.


yasin
ساعت7:55---15 اسفند 1399
من قبض تلفن رو از طریق برنامه آپ پرداخت کردم بعد 1 ساعت پیامک امده برام که تا 15 وقت دارم پرداخت کنم قبض تلفن رو دوباره استعلام ولی 0 نشده جریان چیه باید چیکار کنم
پاسخ:سلام. طبق تجربه شخصی، بعد از پرداخت قبض باید چندین ساعت اجازه بدید تا تبادل اطلاعات بین آپ و سایت فروشنده انجام شود.


negarian
ساعت3:35---4 ارديبهشت 1399
متشکرم. پرداخت شد

یوسف
ساعت5:00---20 اسفند 1398
چرا هر چی به 1818زنگ میزنم میگه در شبکه موجود نمیباشد
پاسخ:با 2020 تماس بگیرید


یوسف
ساعت4:57---20 اسفند 1398
من یه قبض تلفن ثابت گرفتم نوشته 64هزار اما اینجا میزنم میگه10هزار داستانش چی
پاسخ:باید بررسی بشه. شاید قبض قبلی خودتون رو دیر پرداخت کردید و الان به عنوامن بدهی در قبض فعلی جزو مبلغ قبض اومده.


ملکی
ساعت10:28---9 دی 1398
سلام
چندین ماه هست که تلفن ثابت من به شماره 33214340 قطع می باشد. و با 117 هم تماس گرفتم ولی وصل نشده است.
چکار کنم
بدهی هم ندارم
پاسخ:یکی از دوستان مشکلی مثل شما داشتند. و می گفتند که درب منزل بوق تلفن دارند ولی داخل خیر. نهایتا پس از بررسی کل سیم های داخل متوجه شدند که وقتی دزدگیر رو از تلفن جدا می کنند مشکل حل می شود.درصورتی که دزدگیر دارید بررسی فرمایید


علیزاده
ساعت19:34---27 آذر 1397
مخابرات قبض نمی دهد من هم مطمئن به صحت عدد اعلام شده برای پرداخت قبض نیستم.لذا از نظر بنده پرداخت آن اشکال شرعی وقانونی دارد.لطفا مسئولین رسیدگی کنند.
پاسخ:با سلام. حتما با مدیریت مخابرات منطقه خود در میان بگذارید. اما تا جایی که بنده اطلاع دارم می تنید با مراجعه به پیش خوان های دولت و دریافت رمز ورود حتی ریز مکالمات خودتون رو در سایت مخابرات ببینید. با تشکر


مسعود
ساعت20:34---10 خرداد 1397
باسلام
با توجه به اینکه اداره و سازمانها حتما نیاز به قبض مستند جهت اسناد حسابداری خود دارند لطف کنید در قسمت رویت صورتحساب قبض بگونه طراحی شود که قبض بصورت pdf به مشترکات تلفن ثابت بدهد.
پاسخ:نظر شما منعکس شد. ولی جهت گرفتن نتیجه بهتر اگر بتوانید از طریق 118 متولی اصلی این کار را پیدا کنید بسیار عالی می شود.


رضوانی
ساعت13:28---9 خرداد 1397
بسیار عالی

امید
ساعت1:53---15 فروردين 1397


sohel
ساعت12:47---9 اسفند 1396
mamnun az linke jadid

ندا
ساعت18:43---9 دی 1396
سلام .امکان رویت و چاپ صورتحساب جهت پرداخت قبض تلفن ثابت مقدور نیست !!! متاسفانه خوزستان تنها استانی هست که سایت محابرات آپدیت نیست لطفا رسیدگی بفرمایید . تشکر
پاسخ:برای رویت صورتحساب ابتدا باید در این لینک ثبت نام کنید https://www.tci.ir/index.html#!/service/quickbill/


حسین
ساعت14:31---26 آذر 1396
دوستان عزیز واقعیت اینه که اصلا مخابرات وجود نداره. این مخابراتی که ما داریم از همون اول همین شکل بوده. بیخودی بهش دل نبندید. بهترین کار اینه که مستقیما به سازمان بازرسی کشور شکایت کنید .

محمد رضا
ساعت16:31---1 آذر 1396
سلام خسته نباشید، من میخواستم یه قبض المثنی برای تلفن ثابت بگیرم باید به کدوم بخش مراجعه کنم ؟
پاسخ:سلام. دفاتر پيشخوان دولت. از طريق همين سايت هم مي تانيد قبض خود را مشاهده كنيد


شینا
ساعت11:54---7 آبان 1396
سلام وقت بخیر
چندماهی هست تلفن ثابت منزلمون قطع شده هرچی با 20117 تماس میگیرم و شماره منزل رو ثبت میکنم اما هیچ ماموری برای رسیدگی مراجعه نمیکنه از داخل سیم کشی منزل درست است از بیرون مشکل داره که مامور نمیاد درستش کنه ما منطقه پردیس هستیم شماره مخابرات مرکز پردیس یا کلا اون منطقه رو بهم بدین تا با شخص مسئول تماس بگیرم و اینکه تلفن ماکلا قطعه و هیچ استفاده ای نداره چرا باید آبونمان 23 هزارتومن بیاد و من تا قبض به روز رو پرداخت کردم دوباره 600 تومن زد آبونمان به روز این چه وضعشه خدایی


حسین
ساعت10:50---18 مهر 1396
سلام .الان چندروزاست که بدون هیچگونه تلفن مان قطع شده وتلفن اعلام خرابی 20117فقط پیامی میگیردوهیچکاری برای رفع اشکال خرابی ووصل آن اقدامی صورت نگرفته است .لطفارسیدگی فرماییدباتشکر.
پاسخ:با سلام. این سایت هیچگونه سمت اجرایی ندارد. باتشکر


مهران
ساعت9:54---6 مهر 1396
با سلام الان 6سال است که تلفن ما بعلت اینکه سیم ها و باکس تلفن را سرقت کرده اند قطع می باشد و پس از پیگیریهای زیاد هیچ کاری انجام نگردیده است و ما هر ما باید صورتحساب پرداخت نمایم وگرنه پیام سلب امتیاز برامون میاد چکار باید کرد کسی جوابگو نیست. تشکر
پاسخ:مستقیما به رییس مخابرات محله و بعد شهرتون مراجعه نمایید


میلاد نژاد پشم فروش
ساعت0:20---6 مهر 1396
با سلام تلفن
من مدت 4ماه است که خرابه هرچه هم به مخابرات مراجعه میکنم اقدام نکرده وهمین پول آبنمان محاسبه مینما یند چگونه باید اقدام نما یم متشکرم
پاسخ:مستقیما به رییس مخابرات محله و بعد شهرتون مراجعه نمایید


آرش
ساعت9:34---1 مهر 1396
سلام
متاسفانه با وجود نداشتن گوشی تلفن در منزل ماهانه روی قبض ما مکالمات شهری در نظر گرفته میشود برای رفع این مشکل چه باید کرد.
پاسخ:شاید کسی از خط شما استفاده می کند! از محابرات بخواهید بررسی کند.


رضازرگان
ساعت8:48---31 شهريور 1396
سلام من تلیفون ثابت دارم تو مغازم گوشی هم نصب نکردم فقط یک کارتخوان نصب کردم برج ۴قبض برام اومد ۳۵۰تومان برج۶هم ۱۵۰تومن اومده مگه من دسگاه چاپ اسکنانس دارم که قبض هام اینجور بیان الان هم قط شده لابد قبض دارم خو نمیشه اینجور
پاسخ:پرینت مکالماتتون رواز مخابرات بگیرید


سمیه
ساعت13:26---23 شهريور 1396
سلام چرا نمیشخ از طریق سامانه 2000یا 1818 بدهی رو پرداخت کرد ،مشکل از سامانه است ینی؟تقریبا یه ماه این مشکل رو دارم و مخابرات هم جواب درست حسابی نمیده،میشه یه راهکرد بگید؟مچکرم
پاسخ:چه خطایی رخ میده؟ سامانه به شما چه جوابی میده؟ در درجه بعدی میتونید از روشهای دیگه مثل خود سایت مخابرات یا عابربانک یا اینترنت بانک هم استفاده کنید.


aliasghar
ساعت14:26---18 شهريور 1396

سلام و عرض ادب بیش از 5ساله خط تلفن ثابتی در شهرستان دارم. باتوجه به سکونت دائم در اهواز قصد انتقال و یا جایگزینی این شماره را به اهواز دارم متاسفانه هرچی که می پرسم میگن امکانش نیست لطف کنید بگید ما باید چکار کنیم
با تشکر


پاسخ:منظورتون این هست که خط شما را ازین طرف جمع کنند و بجای پرداخت هزینه یک خط دیگر در اهواز به شما بدهند؟


فاخربریسم
ساعت16:16---13 شهريور 1396
سلام : مورخ 96/06/13 اقدام به گرفتن قبض تلفن ثابت کردم ولی متآسفانه سایت قبض نداد آیاسایت خرابه
پاسخ:اشکال از مرکز هست. لینک ها مشکلی ندارند


سید احمد شاه رکن الدین
ساعت0:52---13 شهريور 1396
چند وقته از2000بموبایلم زنگ میزنن میگن این شماره 35518179بنام شمادر مخابرات ثبت شده وبدهی دارد,درصورتیکه این شماره اصلن مال من نیست,حال نمیدونم چکار کنم,
پاسخ:اگر منزل یا محل کار خود را به تازگی جانجا نموده اید و این خط مربوط به صاحب قبلی است به مشاور املاک خود مراجعه نمایید. در غیراینصورت با کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه فرمایید.


فاطمه
ساعت13:58---1 شهريور 1396

آلی ببرتون مسئولین استان خوزستان


علی
ساعت23:26---31 مرداد 1396
با سلام.
چطور میتونم ریز صورتحساب تلفن ثابتن رو مشاهده کنم؟
پاسخ:حتما باید ابتدا با مدارک شناسایی و مالکیت خط به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه فرمایید. سپس راهنمایی های لازم انجام خواهد شد.


mmmmmm
ساعت0:40---30 مرداد 1396
لطفا بررسی کنید
نوشته 10 رقم همراه با کد نه باکد و نه بدون کد
هیچ روشی استعلام نمیگیره
پاسخ:اشکال از مرکز هست.


علی
ساعت12:48---11 مرداد 1396
بابا این قبض قبض بازیا چیه مگه نمیگین دولت الکترونیک پس چرا عملی نمیکنید
پاسخ:بعضی موبایل بانک ها خودکار قبضاتون رو از حسابتون پرداخت میکنه.


POOYA
ساعت23:39---2 مرداد 1396

سایت قطعه و ارور میده

Server Error in

پاسخ:با سلام. و تشکر بخاطر اطلاع رسانی

سایت مخابرات ادرس خودش رو برای استعلام ها عوض کرده بود.

ما هم لینک رو اصلاح کردیم.

مشکل حل شده و الان می تونید استفاده بفرمایید.



تورج نوروزی
ساعت16:32---22 تير 1396
از دیروز تلفن ثابت مغازه قطع شده رفتم برای پرداخت بدهی مینویسه قطع دو طرف نمیشه پرداخت کرد قبض نداریم باید چه کرد

ali
ساعت9:38---14 تير 1396

سلام 3باره که با117تماس می گیرم برای مشکل خش تلفن ثابت اصلا رسیدگی نمیکنن حرفمون به کی بگیم تا مشکل ما رسیدگی بشه
پاسخ:آیا با تلفن دیگری هم امتحان کردید؟

تلفن های بیسیم معمولا همه خش دارند تلفن شما بیسیم است؟

همه تلفن ها رو از پریزاشون بکشید.فقط یک تلفن رو درصورت امکان به سیم های تلفن درب منزل با لحیم کاری وصل کنید. ببینید بازهم خش داره؟



ستار
ساعت12:24---10 تير 1396
با سلام.
فقط خوستی بدونیم که آیا ما هم مثل تهرانییا
میتونیم قبض المثنی دریافت کنیم یا هنوز از قافله عقبیم.
با تشکر.
پاسخ:سلام. روی سایت که قبضتون هست. چرا المثنی؟؟؟؟ درضمن میتونید از پیشخوان های دولت بگیرید. البته فک کنم یه هزینه ای داره


رها
ساعت8:18---27 خرداد 1396
با سلام.من برای دریافت ریز مکالمات نیاز به کلمه عبور دارم.ولی متاسفانه نمی تونم این کلمه عبور رو دریافت کنم .لطفا راهنمایی کنید .با سپاسب
پاسخ:با سلام . برای دریافت ریز مکالمات باید حضوری مراجعه فرمایید تا رمز صادر بشه


علی
ساعت18:05---26 خرداد 1396
سلام پول قبض را پرداخت نموده وازحساب کسرگردیده ولی ولی هنوز مبلغ بدهکاری موجود می باشد ضمنا کد رهگیری از سیتم دریافت نکزدم با تشکر
پاسخ:اگر تا چند روز آینده پول به حساب شما برنگشت به بانک مراجعه نمایید.


یوسف
ساعت14:20---24 خرداد 1396
سلام قبض دور گذ شته را پرداخت کردم دوباره سرقبض جدید آمد وکم نکرداست شمارهپیگری قبض پرداخت ۶۴۵۴۲۰
پاسخ:با سلام. به احتمال زیاد دیر پرداخت شده . اگر در قبض بعدی بصورت بستانکار برای شما لحاظ نشده بود حتما به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه فرمایید


محسن
ساعت9:08---18 خرداد 1396
با سلام تلفن ثابتی دارم به دلیل نقل مکان به جایی دیگر آن مکان فاقد امکانات مخرابراتی می باشد به همین دلیل می خوام آنرا از طریق مخابرات بفروشم لطفا راهنمایی بفرمایید
پاسخ:با دفاتر پیشخوان دولت مطرح نمایید


سیدمحمدرضا
ساعت14:23---24 ارديبهشت 1396

سلام. چند دوره است که مبلغ زیادی به عنوان شبکه هوشمند در قبض درج می شود. شبکه هوشمند چیست؟

پاسخ:شبکه هوشمند مخابرات، فناوری جدیدی است که توسط شرکت مخابرات برای ارائه خدمات مختلف با استفاده از تلفن های ثابت در اختیار مشترکین این شرکت قرار گرفته است. یکی از خدمات این شبکه، سرویس مشاوره تلفنی یا (Premium Rate) است.

در این سرویس، مشترک تلفن ثابت با شماره سرویس دهنده خدمت تماس گرفته و از خدمات ارائه شده توسط او استفاده می کند. هزینه خدمات بر اساس قرارداد سرویس دهنده با مخابرات محاسبه شده و در قبض تلفن مشترک درج می گردد.

این سرویس توسط شرکت مخابرات به دو صورت ارائه می شود:

سرویس تلفن هوشمند استان تهران. این سرویس با پیش شماره ۹۰۹۲۳۰ ارائه می شود.

سرویس تلفن هوشمند کشوری. این سرویس با پیش شماره ۹۰۹۹۰۷ ارائه می شود.

 

احتمالا شما از بازی های تلفنی، تلفن قصه گو، و ازین قبیل امکانات استفاده کرده اید. نرخ مکالمه با این تلفن ها شاید دقیقه 500 تومان به بالا باشد.



فرید
ساعت10:05---13 ارديبهشت 1396
باسلام این مخابرات دزد بازار است من دارم ماهی 50 هزارتومان بابت اینترنت میدم اصلا از تلفن خانه استفاده نمیکنیم فقط از خطش چهت اینترنت استفاده میکنیم وماهی 50 هزارتومان هم دارم ماهانه میدم این 2970تومان دیگه چی است ماهانه میگیرند 800تومان که ابانمان می گیرین رفتم مخابرات میگم من از تلفن استفاده نمیکنم میگه قانون جدید است استفاده نکنی باید پول بدی اخر سر گردنه است دزدی شاخ دم دار خواهشن رسیدگیی کنید

نگین
ساعت12:49---11 ارديبهشت 1396
با سلام میخواستم بابت بروز رسانی سایت از تون تشکر وقدارنی کنم مجدداً امتحان کردم اوکی بود واستعلام قبض تلفن براحتی قیض دوره وبروز را می آوردو از اینکه تمام نظرات را کامل انعکاس دادید .ممنونم.
پاسخ: انجام وظیفه بود. اگر لطف کنید و بگویید به چه صورت متوجه بروزرسانی وبلاگ شدید تشکر میکنم.


سید مرتضی حسینی
ساعت9:10---11 ارديبهشت 1396
سلام
من قبض تلفن ثابت رو از طریق سایت پرداخت کردم پول از حسابم کم شد ولی دکمه تکمیل فرایند پرداخت رو که زدم پیام داد فرایند تکمیل نشد. قبضم هم صفر نشده لطفاً راهنمایی بفرمایید .تشکر
پاسخ:آیا پول مجددا به حسابتون برنگشته؟ دوباره هم از بانک و هم از سایت استعلام بگیرید. با تشکر


نگین
ساعت8:49---10 ارديبهشت 1396

الفاتحه
خدا همتون و سایتتونو با هم رحمت کنه انشااله مخابرات خوزستان روی مدیر بی کفایتش آوار بشه
انشالله
الفاتحه مع الصلوات
پاسخ:این وبسایت فقط به سایت اصلی لینک داده. اگر مشکلی هست از خود سایت اصلی هستش

سایت بروز رسانی شده و الان آماده ارایه خدمت میباشد



محمد
ساعت18:27---4 ارديبهشت 1396
سلام چرا سایت روئیت وپرداخت قبض باز نمیشه امروز
پاسخ:اشکال از سایت خود مخابرات هست


سيامك
ساعت12:51---27 دی 1395

باسلام و خسته نباشيد . ميخواستم بدونم جريان بدهي قبلي چيه ؟ آخه من قبض تلفن پرداخت كردم اونم ٢ ماه پيش الان رسيد هم ندارم ولي توي قبض جديد بدهي زده
پاسخ:اینو باید از یکی از مراکز پیشخوان دولت یا مخابرات بپرسید. گاهی که پرداخت قبض در موعد مقرر به مخابرات گزارش نمیشه مبلغ روی قبض بعدی به صورت بدهی میاد. ولی به محض گزارش شدن پرداختش به صورت بستانکار در قبض بعدی لحاظ میشه



علی
ساعت22:18---6 دی 1395
واقعا برای مخابرات متاسفم که سیستم های قدیمی و مسخره را به کار گرفته...
من قبض را پرداخت کردم و بعد خط را مسدود کردن!!! مخابرات هم جوابگو نیس اینم از وضش مخابرات!!


حمید
ساعت19:28---1 دی 1395
از طریق این سایت
http://pbill.ict-khz.ir/default2.aspx
قبض تلفن ثابت رو پرداخت کردم و پول از حساب کم شده ولی مبلغ قبض صفر نشده. چی کار باید بکنم؟
پاسخ:مدتی طول میکشه ت بدهی رو صفر نشون بده. چون باید از بانک ها گزارشگیری کنن.بعد از یه مدت مجددا بررسی کنید. درضمن شماره سریال و تاریخ و بانک پرداختی رو تا قبض بعدی پیش خودتون نگه دارید.


ایمان
ساعت13:33---27 آبان 1395

واقعا متاسفم براتون با این وب سایت داغونتون
پاسخ:کاش لطف میکردید و میگفتید چرا داغونه!!! این سایت لینک مخابرات رو برای پرداخت صورت حساب در اختیار شما قرار داده ...اگر سایت مخابرات کار نمیکنه و یا شما نمیتونید ازش استفاده کنید ، این مشکل از سمت ما نیست



مختار
ساعت11:57---20 آبان 1395
این چه طرزشه مسعولین مخابرات این سبستم کامپوتری شما داره علکی به تمام شمارها زنگ میزنه ومیگه بدهی داری چه بدهی چه کشکی نظارت افتزاهه

بهرام
ساعت14:09---19 آبان 1395
واقعا" با این سایت تون میزان مشتری مداریتون افتضاحه
پاسخ:این رو باید به مسئولین مخابرات انعکاس بدید


سید حبیب
ساعت13:31---15 مهر 1395
مخابرات تهران شناسه قبض و پرداخت و مبلغ بدهی تلفن ثابت را بوسیله پیامک ارسال میکند چرا مخابرات خوزستان اینهمه عقب مانده است اگر فرد با سواد ندارید که سایت مخابرات را درست کند دو نفر آدم با سواد استخدام کنید و اینقدر مردم آزاری نکنید
پاسخ:این موارد رو با ریاست مخابرات خوزستان مطرح نمایید.


احمد
ساعت12:13---15 مهر 1395
سلام خواستم بگم خیر نبینه اون کسی که نظر داده قبض ها ماهانه پرداخت بشه دو ماه اهواز نبودم اومدم میبینم تلفنمون بعلت بدهی قطع شده حالا عرضه هم که ندارن سایت رو درست کنن چه حضوری چه اینترنتی جواب نمیگیرم البته بد هم نشده برای مخابرات چون چشمشون به موبایل هاس که درآمد خوبی برای مخابرات در بر داره
پاسخ:این موارد رو با ریاست مخابرات خوزستان مطرح نمایید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محسن
آخرین مطالب