پیش فیلتر رافع ـ فروش پیش فیلتر گریز از مرکز رافع RAFEA
فروش پیش فیلتر رافع - پیش فیلتر گریز از مرکز رافع RAFEA

 

شاید در بعضی مواقع شما لازم دارید که از صفحه گوشی خودتون عکس بگیرید اما نمی دونید که با چه روشی این کار رو انجام بدید. خب اصلا نگران نباشید، چون من در ادامه مطلب اين را به شما خواهم گفت.

می‌توانید از تمام صفحات دستگاه خود عکس بگیرید. عکس‌هایی که می‌گیرید به صورت خودکار در برنامه «آلبوم» ذخیره می‌شود.

 

 براي اينكه از صفحه گوشي خودتون عكس بگيريد كافيست :

دکمه پاور گوشی رو به همراه دکمه اي که صدا رو کم میکنه  همزمان  2ثانیه نگه دارید تا عکس بگیره .همین

دكمه صدا كم كن همان دكمه هاي كنار دكمه خاموش روشن هستند.

power + down sound 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
این ترفند فقط برای گوشی های سونی سری xperia قابل استفادس


نظرات شما عزیزان:

arezo
ساعت12:38---9 دی 1394
گوشیم سونی x10.. با این روشا نمیشه.


موسی
ساعت0:31---2 دی 1394
گوشی من سونی سی هست.همه رو امتحان کردم.نمیگیره.لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:این روش اول تست شده بعد نوشته شده. از کسی دیگه بخواهید امتحان کنه براتون


Mas..
ساعت7:58---19 تير 1394
ممنون از راهنمایی ساده و فوق العاده قشنگتون..

سحر
ساعت21:08---27 خرداد 1394
گوشیمن اچ تی سی دیزایر816هست
وقتی اینکارو میکنم عکس میگیره ولی ارور میده که عکس ذخیره نشد به جاش یه عکسه سیاه سیو میشه.
میدونید مشکل از چیه؟


Marjan
ساعت23:06---28 اسفند 1393

ممنون مطلبتون بسیار عالی بود



salari
ساعت12:52---11 بهمن 1393
سلام , چند وقتیه دیگه گوشیم به این روش عکس نمیگیره مینویسه ذخیره نشد, میشه کمکم کنیم .ممنون
شايد حافظه پر شده يا نرم افزارهاي زيادي نصب شده.برنامه ها رو از حافظه داخلي به خارچي انتقال بديد شايد مفيد باشه


salari
ساعت12:51---11 بهمن 1393
سلام , چند وقتیه دیگه گوشیم به این روش عکس نمیگیره مینویسه ذخیره نشد, میشه کمکم کنیم .ممنون

عمو یادگار
ساعت9:45---7 تير 1393
بسیار ممنون از مطلب خوبتون

خورشید
ساعت17:44---6 تير 1393
سلام
من تا حالا اصلا امتحان نکرده بودم ولی با دیدن پست شما رفتم امتحان کردم.اجرا شد،البته اگه دکمه پاور رو هم به تنهایی نگه داریم منوش میاد که اخرین گزینه میگه گرفتن عکس فوری میتونیم روش لمس کنیم.من گوشیم اکسپریا یو
ممنون

پاسخ:سلام راستش روی که در وبلاگ گفتم بدون نیاز به هرگونه تنظیماتی روی تمام اکسپریاها عمل میکنه ممنون که شما هم روشتون رو بیان کردید. امیدوارم دوستان بهره ببرند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محسن
آخرین مطالب